در هفته دولت سال 1401

دیدار فرماندار و مسئولان با امام جمعه مهریز

فرماندار مهریز در این جلسه از بهره برداری ۱۲ طرح عمرانی، صنعتی و گردشگری به اعتبار دو هزار میلیارد ریال در هفته دولت خبرداد.

محمد دهقان بنادکی با اشاره به پروژه های گسترده خیری در مهریز گفت: براساس اولویت و نیاز سنجی تکمیل این پروژه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مهریز رتبه دار در تکمیل طرح اقدام ملی مسکن در کشور می باشد افزود: طی یکسال گذشته ۱۷۴ واحد منازل این طرح تحویل متقاضیان داده شد و تاکنون فاز دوم و سوم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

فرماندار مهریز به پیگیری متعدد جهت صدور مجوز و تکمیل ساختمان دانشکده فنی حرفه ای شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با کمک خیرین و اخذ مجوز دو رشته در مهرماه سال جاری پذیرای دانشجو در این دانشکده باشیم.

دکتر دهقان با اشاره به افتتاح مرکز خونگیری مهریز پس از سالها بلاتکلیفی در سال اول خدمت دولت سیزدهم افزود: پس از پیگیری های متعدد این پروژه روز هفتم شهریور ماه همزمان باسالروز شهادت شهی،دطباطبایی  و باحضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

وی پیشرفت قابل توجه درمانگاه تامین اجتماعی و راه اندازی کد ۲ اورژانس را از دیگر پروژه های روبه تکمیل عنوان کرد و افزود: دو مدرسه خیری و سالن های ورزشی در اوایل مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی برگزاری سه جشنواره فرهنگی و گردشگری در سطح شهرستان و اولین همایش تجلیل از نخبگان مهریزی را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: حمایت از ورزشهای مدال آور شهرستان اعم از کشتی، دوچرخه سواری و هاکی در اولویت برنامه ها می باشد.

همچنین وی مهریز را رتبه دار اقامتگاه های بومگردی در سطح استان دانست و گفت: در هفته دولت سال جاری ۲ واحد بومگردی افتتاح خواهدشد.

فرماندار مهریز مدعی شد طی برگزاری جلسات متعدد و بامدیریت و برنامه ریزی های انجام شده، دغدغه قطعی آب و برق در تابستان امسال را نداشتیم.

وی مدیریت بحران طوفان شدید و سیل اخیر در مهریز را قابل تحسین دانست و بیان کرد : حضور میدانی و به موقع مدیران ادارات در صحنه و ارتباط مستقیم با مردم از اولویت مهم خدمتی آنها می باشد.

وی به اجرای پروژه مرمت، بهسازی، آسفالت جاده و خط انتقال آب در روستاهای سطح شهرستان اشاره کرد.

همچنین مقام عالی دولت در مهریز افزود:نمایشگاه آوای خدمت در این هفته به مدت ۷ روز با حضور مدیران دستگاههای خدمات رسان به منظور ارائه گزارشات و ارتباط مستقیم با مردم برگزار می شود.

دهقان بنادکی در ادامه از مدیران دغدغه مند و مجموعه فرمانداری جهت فعالیت و اقدامات صورت گرفته در مهریز تقدیر و تشکر کرد و اظهارامیدواری کرد: با استفاده از نصایح و رهنمود های امام جمعه معزز مهریز و مسئولان انشالله دیگر اقدامات خوبی را در راستای توسعه شهرستان مهریز رقم بزنیم.