به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز سيد محمد رستگاري فرماندار مهريز صبح امروز چهاردهم دي ماه 95با سرهنگ خدايي فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از كادر انتظامي شهرستان ديدار و گفتگو واز زحمات آنها تقدير كرد .

سيد محمد رستگاري در اين ديدار صميمي با اشاره به نقش نيروي انتظامي در تامين آرامش و امنيت در سطح شهرستان ازخدمات ايثارگرانه و زحمات شبانه روزي  ارزشمند نيروي انتظامي تقدير و تشكر كرد.

فرماندار مهريز همچنين افزود : با توجه به موقعيت وشرايط شهرستان مهريز،در گلوگاه پاسگاه شهيد مدني ،كنار جاده سنتو و مسير عبوري قاچاق كالاوانسان و مباحث انتظامي شهر و روستاهاي مهريزوظايف سنگيني به عهده `پرسنل و عزيزان نيروي انتظامي مي باشدكه ماموریتهای گسترده و حساس عوامل انتظامی برای ایجاد فضایی امن و در کمال آرامش برای مردم در سایه تعامل و همکاریهای عوامل امنیتی و پرسنل براي امنيت  پایدار در شهرستان گواهي اين موضوع مي باشد.

وي همچنين خاطر نشان كرد:حضورموثر و در بين  مردم بودن ؛شنيدن حرفها و اهميت دادن به دغدغه هاي مردم كه درعزيران نيروي انتظامي شهرستان بارز مي باشد موجب احساس امنيت در مردم مي گرددكه از خود امنيت مهم تر مي باشد زيرا احساس عدم امنيت به تنهايي مي تواندموجب خدشه در جو رواني و آرامش در شهرستان گردد .

بالاترين مقام اجرايي شهرستان در ادامه گفت :نیروی انتظامی شهرستان با استفاده از پرسنل فداکار و سخت کوش با بینش و دانش تخصصی  بالا و اشراف به محیط های ماموریتی توانسته است رضایتمندی مردم شهرستان را در حد بسیار مطلوبی بدست آورد.

در پایان اين ديدار فرماندار مهريز از زحمات بی شائبه فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان مهريز براي مبارزه با قاچاق و سرقت احشام  تقدیر بعمل آورد.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ خدايي فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات از حمایتهای فرماندار شهرستان در امر خدمتگزاری به مردم شریف مهريزتشکر کرد.