فرماندارمهریز به همراه نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر علوم تحقیقات وفن آوری، معاون ووزیرورییس کل سازمان امورمالیاتی کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز؛ فرماندار به اتفاق نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته طی سفر دو روزه به تهران با وزیر علوم، تحقیقات وفن آوری، معاون وزیرورییس کل سازمان امورمالیاتی کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دیدار و گفتگو کردند.

سید محمد رستگاری  به همراه نماینده مردم شریف شهرستان مهریز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با این مسئولان مسائل و مشکلات این شهرستان را مطرح و دستور مساعد صادر شدکه اهم اقدامات و پیگیری های صورت گرفته شده توسط نماینده و فرماندار به شرح ذیل می باشد .

"دکتر فرجی دانا"وزیر علوم تحقیقات وفن آوری :صدوردستورلازم جهت راه اندازی رشته های جدید در دانشکده دولتی در شهرستان

"دکتر عسکری"معاون ووزیرورییس کل سازمان امورمالیاتی کشور:درخصوص مسائل و مشکلات مالیاتی و نیازهای اداره مالیاتی شهرستان

"مهندس کشاورزیان" معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور: درخصوص پروژه ساماندهی محور ترانزیتی سنتو در مجاورت شهرمهریز، ،روشنایی محور سنتو حد فاصل پلیس راه تا جاده امام علی وباندسوم و تقاطع غیر همسطح ورودی بهادران