به مناسبت هفته دولت:

به مناسبت هفته دولت رئیس و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان مهریز با فرماندار درمحل دفتر فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز در ابتدا محمد رضا خاني رييس تامين اجتماعي شهرستان ضمن تبريك هفته دولت گزارشي از عملكرد اداره تامين اجتماعي مهريز در سال جاري را بيان نمود

سپس" سید محمد رستگاری "فرماندار مهریز در این دیدارصمیمانه ضمن بيان یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنرباتشکر ازحضوروخداقوت به پرسنل تأمین اجتماعی وتبریک دهه امامت و ولایت وعید سعید غدیرخم گفت : مجموعه تامین اجتماعی شهرستان در ارزیابی های صورت گرفته شده دوران خوبی را درجهت خدمتگزاری به مردم سپری می کند ماهیت کار درتأمین اجتماعی به گونه ای است که پتانسیل‌هایی برای نارضایتی برخي ازمردم وجود دارد ولی با زحمات کارکنان وتعامل و همکاری خوب بین دستکاههای مربوطه شهرستان وفرمانداری گزارش ارزیابی عملکرد استان مثبت می باشد .

نماینده دولت در ادامه افزود:در شهرستان فرصت ها و واحدهای جدید شغلی درحال شکل گیری است که زمینه خوبی برای خدمات بهتر به مردم را فراهم می کند اداره تامین اجتماعی فراگیر وباآحاد مردم سروکار دارد لذا در شرایط خاص بویژه درحال حاضر باید با تلاش، سعه صد روروحیه خدمت رسانی جوابگو و خدمتگذار مردم باشیم که به حمدا... این صفات در مدیر و کارکنان تامین اجتماعی مهریز وجود دارد که قابل تقدیر وتشکر است.

فرماندار مهريز در پابان بيان داشت : دولتمردان دلسوز همواره در فکر کار وخدمت هستند و تکریم ارباب رجوع ،قانون مداری و ارائه خدمات بدون منت و فعالیت با امید ونشاط سرلوحه کارمندان دولت است وکارمندان باید هر آنچه در توان دارند برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

.