به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری مهریز به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، : فرماندار مهریز در این نشست، ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی از فراهم شدن فرصتی برای دیدار با اعضای کتاب‌خوان کانون ابراز خرسندی کرد و افزود: مطالعه و کتاب‌خوانی از جمله عوامل موفقیت یک جامعه است.

سیدمحمد رستگاری ضمن تشکر از اعضا که در این سن کم با تلاش مربیان کانون و اولیای مدرسه در بحث کتاب و کتابخوانی فعال بودند، افزود: نتیجه مطالعه مفید به خود شما برمی‌گردد و این مهم در زندگی اجتماعی و آینده شغلی شما موثر است. 

 رضوان مهرعلی نیز در این نشست ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی، به تشریح برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری مهریز در طول این هفته پرداخت. 

در ادامه مرتضی فرنام مربی مسوول کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی تفت و مهریز ضمن ارائه‌ی گزارشی از برنامه «نشست کتاب و کتاب‌خوانی در کتاب‌خوانی در کتاب خانه‌ی سمسار یزدی عصمت‌آباد مهریز»، برنامه‌های کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی را بیان کرد. 

در ادامه اعضای کتاب‌خوان ضمن معرفی خود و موفقیت‌شان،به پرسش‌های فرماندار در زمینه‌ی کتاب و کتابخوانی پاسخ دادند و رستگاری در پایان ضمن بیان خاطره‌ای از مرحوم آذر یزدی، با دادن لوح و هدیه فرهنگی از اعضای کتابخوان تقدیر کرد.