"محمدعلی طالبی" سرپرست استانداری یزد،"سردار میرحیدری "فرماندهي نیروی انتظامی استان یزد"عبدالرضا محي الديني "امام جمعه و "سيد محمد رستگاري" فرماندار مهريز با خانواده "شهیدسروان ایرج صفاری" دیدار و ابراز همدردي كردند .

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، شهید سروان ایرج صفاری مامورپاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی مهریز چهارشنبه شب هفته پيش درمبارزه با قاچاقچیان و نا‌امن کنندگان حریم امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
"محمد علي طالبي  "سرپرست استانداری یزد در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده شهید بيان داشت : امیدواریم از دعای شهدا بی بهره نباشیم و بتوانیم به خانواده معظم شهدا  خدمت کنیم .
سرپرست استانداری یزد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهید صفاری ادای احترام کرد و برای بازماندگان این شهید والامقام از خدای متعال طلب اجر جزیل و صبر جمیل نمود.
سردار میرحیدری فرماندهي نیروی انتظامی استان یزد نیز در این دیدار گفت:ایرج صفاری هشتم مهرماه سال1377وارد آموزشکده پلیس شده و 20سال به ميهن اسلامي  خدمت کرده است و این شهید بزرگوار تاکنون هیچ مورد تنبیهی در پرونده نداشته و اولین تشویقی که ماموران پلیس در استان یزد گرفتند متعلق به شهید صفاری بوده است. 
 امام جمعه مهریز نیز بيان داشت :عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهداء است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم ، خود را موظف به حضور برای عرض تسلیت می دانیم و طلب صبر برای خانواده این شهید داریم.
عبدالرضامحی الدینی افزود:انشالله همکاران این شهید رهرو و ادامه دهنده راه شهید صفاری باشند و ازنا امنی در منطقه و کشور جلوگيري كنند.
 فرماندار مهریز نيزهدف از این دیدار معنوی را تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از سوی مسئولان   عنوان کرد.
گفتني است شهيدسروان ایرج صفاری ،38سال داشت و دو فرزند از وی به یادگار مانده است.