به گزارش روابط عمومي شهرستان مهريز ، حجت الاسلام والمسلمین " علی برهان " در جمع مدیران اجرایی شهرستان از آنها خواست تا با جدیت برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری و اهداف نظام و انقلاب اسلامی بکوشند .

وی همچنین به اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک عطیه الهی اشاره و اظهار داشت: نظام اسلامی ما حاصل ایمان ، فداکاری ، جانفشانی و ولایتمداری است و باید در پاسداری از آن جدی بود .

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: باید هوشیار و با بصیرت در عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضوری موثر و فعال داشت تا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نتوانند به آن ضربه وارد کنند .

برهان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه س بر شناخت عمیق و همچنین الگوگیری از این بانوی نمونه اسلام تاکید کرد که راه عزت و سرفرازی در گروه ولایتمداری و حرکت در مسیر نورانی ائمه هدی (ع) می باشد .

وی سال جدید را گرامی داشت و بر تلاش مضاعف در خدمت  به مردم و میهن اسلامی در بخش های مختلف تاکید کرد و از مدیران اجرایی خواست تا با همه توان و قوت برای تحقق اهداف نظام اسلامی بکوشند .

همچنین فرماندا شهرستان مهریز طی سخنانی بر تبریک سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه  به شعار و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بر تلاش گسترده برای تحقق آن تاکید کرد .

" مهدی کیانی مقدم " همه عزت ها را در گرو ولایتمداری ، همدلی ، فداکاری و تلاش صادقانه دانست که باید با قوت و قدرت توسط همه مردم و مسئولان پیگیری شود .