در همايش «روزي به ياد ديروز»؛ دانش‌آموزان سال 53 - 52 مهريز در مدرسه خود گردهم آمدند

دانش‌آموزان سال تحصيلي 53 - 52 يكي از مدارس مهريز با حضور مديركل آموزش و پرورش استان يزد در همايشي با عنوان «روزي به ياد ديروز» گردهم آمدند.

مديركل آموزش و پرورش استان يزد در همايش «روزي به ياد ديروز» در جمع دانش‌آموزان و معلمان سال تحصيلي 53 - 52 آموزشگاه حاج حسن زارع مهريز ضمن تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبريك هفته معلم اين گردهمايي را حركتي نو و ارزشمند دانست.
محمدكاظم رحيمي‌نژاد همچنين ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد مطهري در بيان منزلت اين مغز متفكر شيعه بيان داشت: شهيد مطهري بنيان‌گذار تفكر ديني اجتماعي در ايران بود و بنيان انقلاب اسلامي به لحاظ فكري بر مبناي تفكرات اين شهيد بوده و خواهد بود.
وي خاطرنشان كرد: تنها چيزي كه از معلمي باقي خواهد ماند، فقط عشق است و هنر معلمي همين درس عشق آموختن است.
رحيمي‌نژاد ابراز كرد: امروزه تكنولوژي و وسايل آموزشي در زمان محدودي مي‌تواند چيزهايي را به ذهن انسان القا كند اما هرگز جاي معلمي را نمي‌گيرد و هرگز مساوي با مفهوم معلم نيست زيرا در آن عشق و روح، احساس و دينداري و دلسوزي وجود ندارد و ارزش معلمي در اين است.
وي اظهار داشت: ترازويي كه معلمي در آن سنجيده مي‌شود و آن ابزاري كه دانش‌آموز به آن نگاه مي‌كند، براي ارزيابي كار معلمي چيزي غير از عشق و روح، احساس و دينداري و دلسوزي نيست.
رحيمي‌نژاد آموزش دين‌مداري و ارزش‌هاي الهي و ديني و بعد آموزش اخلاقي‌هاي ديني و اسلامي را ره‌توشه‌هاي معلمان براي زيستن و زندگي كردن دانست.
در اين مراسم بيش از 80 نفر از دانش‌آموزان و هشت نفر از معلمان سال تحصيلي 53 - 52 در مدرسه خود گردهم آمدند و ياد و خاطره همكلاسي‌ها و معلمان درگذشته خود را گرامي داشتند.
در ادامه نيز از تلاش‌ها و زحمات معلمان سال تحصيلي 53 - 52 اين آموزشگاه قدرداني شد.
در اين مراسم دانش‌آموزان و معلمان سال 53 - 52 خاطرات سال‌هاي دور تحصيل و تدريس خود را زنده كردند.