در نشستی با حضور فرماندار مهریز مشکلات طرح هجرت بسیج دانشجویی رفع شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سرهنگ سبزعلی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در نشستی که به منظور حل مشکلات بسیج دانشجویی در اعزام دانشجویان به روستاها در محل فرمانداری و با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه برگزار شد از اعزام دانشجویان طرح هجرت بسیج دانشجویی به مناطق محروم مهریز از فردا خبر داد و گفت:
طرح هجرت بسیج دانشجویی با هدف محرومیت زدائی؛ارتقاي سطح علمي و فرهنگي دانش آموزان مناطق محروم در راستاي منويات مقام معظم رهبري اجرا می شود.
وی افزود: این طرح امسال با شرکت 20 دانشجو در روستاهای سر و ارنان، احمد آباد و کِردآباد اجرا و رشته های آشپزی، هرس و آبیاری مدرن کشاورزی، کلاس های آموزش های با موضوع معظل اعتیاد، خياطي،نقاشي وكلاسهاي علمي آموزش به مدت 10 روز آموزش داده خواهد شد.
در این نشست سایر مشکلات و کمبودهای از سوی احمد زارع فرمانده بسیج دانشجویی مهریز ارائه و با تاکید فرماندار مهریز برای رفع مشکلات توسط سایر دستگاه های اجرایی شهرستان، تمامی مشکلات رفع و کمبودهای نیز برای اجرای این اردوی جهادی فراهم شد.
اختصاص یک دستگاه مینی بوس و وانت، تهیه مواد اولیه آشپزی، اختصاص مکانی برای برگزاری کلاس های آموزشی از جمله کمبودهایی بود که در این نشست رفع شد.
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در این نشست به خدمات و تلاش ها و تسهیلات دولت اسلامی به ویژه دولت های نهم و دهم برای روستائیان اشاره و افزود:
در دولت نهم و دهم شاهد ارتباط نزدیک و تنگاتنگ دولت و کارگزان آن با مردم به ویژه روستائیان بودیم که سفرهای استانی دولت و هیئت همراه نشان از این واقعیت دارد.
وی بیان داشت: دولت و کارگزان آن دغدغه ای مهمتر از حل مشکلات و کمبودهای مردم نداشته و ندارند و این افتخاری برای ما و دیگر دولتمردان کشور عزیزمان ایران اسلامی است.