در مسیر بهارستان نهم؛ مردم مهریز باز هم حماسه‌ساز شدند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، چند ساعتی از آغاز رای‌گیری نگذشته که باز نوید خلق حماسه‌ای دیگر در مهریز به چشم می‌خورد.
با آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، امروز شاهد حضور گسترده و یکپارچه مردم شهرستان مهریز در شعب اخذ رای بودیم به طوری که در برخی شعب مانند مسجد براستین، تکیه حسینیه باغ‌بهار و زینبیه مزویرآباد مردم در صفوفی به هم پیوسته و طولانی منتظر انتخاب نماینده اصلح خود هستند.
این در حالی است که امروز نخستین تجربه مردم داروالولایه مهریز رای دهی به شیوه مکانیزه است و این مردم قدرشناس و متدین آماده تکرار حماسه دوازدهم اسفندماه، لبیک به فرامین رهبر معظم انقلابند و با مشارکت حداکثری خود تکمیل کننده مرحله اول این دوره از انتخابات باشند.
امروز 5هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، حفاظت، امنیتی و پشتیبانی در حوزه انتخابیه شهرستان مهریز کار برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند و 182 شعبه اخذ رای شامل 119 شعبه ثابت و 63 شعبه سیار نیز کار جمع‌آوری آرای پنج شهرستان در حوزه انتخابیه مهریز را انجام می‌دهند.
این مرحله مانند مرحله اول از حساسیت سیاسی و اجتماعی بالایی برخوردار است و از مردم انتظار می‌‌رود با حضور خود در انتخابات، پاسخ یاوه‌‌گویی دشمنان را بدهند.