در مراسمی با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مهریز؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران در مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  به منظور گسترش و ارائه خدمات در استان یزد، در مراسمی با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مهریز نهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد در مهریز افتتاح شد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاح نهمین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد و در شهرستان مهریز اظهار داشت: استان یزد با 9 شعبه فعال در سطح استان یکی از استان های موفق در جذب منابع در سطح کشور بوده و در حال حاضر آماده ارائه انواع خدمات بانکی نظیر حساب پس انداز و جاری قرض الحسنه، ضمانت نامه های بانکی، سامانه شتاب، ساتنا، پایا و... است.
محمدرضا پیمانی خواستار همکاری و مشارکت افراد خیر برای جذب منابع و ارائه تسهیلات به افراد نیازمند شد.
وی بیان داشت: مسئولان و همکاران با ترویج سنت نیکوی قرض الحسنه، تلاش مضاعف، ارج نهادن و تکریم ارباب رجوع، قدم های مثبتی را در راستای رفع مشکل نیازمندان بردارند.
پیمانی گفت: این بانک قرض الحسنه با قصد خیر و با نیت تامین نقدینگی و رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان این شعبه آماده ارائه انواع خدمات بانکی است.
وی طرح مشـارکت با اشخاص حقوقی و طرح پرداخت حقوق کارکنان را از طرح های ویژه این صندوق خواند و یادآور شد: در قسمت بانکداری نوین خدماتی چون خودپردازATM، خدمات کارت، پایا، اینترنت بانک، شبا، تلفن بانک، ساتنا، موبایل بانک، خدمات POS و SMS بانک نیز ارائه می شود.