در مراسمی با حضور امام جمعه و فرماندار مهریز؛ مسئول تربيت و آموزش ناحيه مقاومت بسيج معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، در مراسمي با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولين ادارات و نهادهای شهرستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های علیرضا زارع، حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا فخرالديني به عنوان مسئول تربيت و آموزش ناحيه مقاومت بسيج مهريز و مسئول شجره طيبه صالحين معرفي شد.
در این مراسم حجت الاسلام مديح مسئول تربيت و آموزش سپاه الغدير استان در سخناني بر گسترش حلقه هاي تربيتي شجره طيبه صالحين تاكيد كرد.
وی افزود: درطول انقلاب اسلامي دشمنان نظام همواره به دنبال ايجاد چالش درنظام اسلامي بوده اند كه با هوشياري ملت بزرگ ايران و رهبري مقام عظماي ولايت، نظام اسلامي از اين چالش بزرگ سربلند بيرون آمد.
مدیح  گفت: بايد مديران و دست اندركاران اين طرح با آخرين اطلاعات سياسي ، برنامه و رويكردهاي نظام به ويژه با بيانات مقام معظم رهبري در گفتار، كردار و رفتار همسو باشند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان عنوان كرد: مقابله با جنگ نرم يكي از سرفصل‌هاي اصلياست و هر كاري كه در بسيج و سپاه انجام مي‌شود، بايد در چهارچوب اين سرفصل باشد.
وی ضمن قدرداني از دست‌اندركاران تشكيل شجره طيبه صالحين بيان كرد: شجره طيبه صالحينبه تقويت بنيان‌هاي فكري، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و بصيرت جوانان كمك مي كند و از دل این حلقه‏ها باید افراد با تقوی بیرون بیایند.
در پايان هم از سرمربي هاي نمونه حلقه هاي تربيتي شجره طیبه صالحین قدرداني شد.