در سفرمدیرکل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امورحقوقی استانداری یزد به مهریز صورت گرفت؛

بازدید سرزده از چند واحد نانوایی به جهت ارزیابی و نظارت بر کیفیت پخت نان، نحوه عرضه، وزن چانه ، سهمیه آرد و دیگر مسائل / بازدید سرزده از ادارات شهرستان به منظور بررسی  نحوه برخورد با مراجعین، ارزیابی عملکرد مدیران، کارکنان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع / نشست با فرماندار در راستای جمع بندی بازدید ها و بررسی ارزیابی های صورت گرفته

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری یزد در سفر خود به مهریز از چند واحد نانوایی و ادارات شهرستان بازدید کرد.

سالاری و هیئت همراه در بازدید از واحد های نانوایی،کیفیت پخت نان، نحوه عرضه، وزن چانه ، سهمیه آرد و دیگر مسائل را مورد ازریابی قرار داده و تکریم ارباب رجوع را الویت دانستند.

همچنین وی در ادامه بازدید از ادارات شهرستان نحوه برخورد با مراجعین، ارزیابی عملکرد مدیران، کارکنان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بررسی کرد.

و در نشست با فرماندار مهریز به منظور جمع بندی بازدید ها و بررسی ارزیابی ها صورت گرفته بیان کرد؛
یکی از برنامه هایی که موجب تسریع امور و افزایش رضایتمندی مردم میگردد پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع در دیدارهای چهره به چهره می باشد، که این موضوع یکی از وظایف اصلی مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی است.

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز