در آستانه شب عید آغاز شد؛ توزیع 90 تن میوه و مرکبات در مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز گفت: در آستانه شب عید توزیع 90 تن میوه و مرکبات در مهریز آغاز شد.
حبیب‌الله خلفائی اظهار داشت: در آستانه شب عید و تعطیلات نوروز توزیع 90 تن میوه و مرکبات در مهریز آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت بازار شب عید، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز وظایف خود را در دو بخش تأمین و توزیع مایحتاج مردم و بخش نظارت و کنترل بازار تشدید کرده است.
خلفائی عنوان کرد: در بخش تأمین و توزیع مایحتاج و اقلام مورد نیاز مردم، توزیع حدود 40 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب، توزیع روزانه مرغ گرم، توزیع گوشت وارداتی و ... در حال انجام است.
وی در مورد توزیع میوه و مرکباب بیان کرد: بین 80 تا 90 تن پرتقال و سیب سهمیه شهرستان مهریز است که تاکنون حدود 40 تن آن حمل شده و با قیمت مصوب در سطح شهرستان و مناطق روستایی نیز در ادارات تعاون روستا‌یی در اختیار شهروندان مهریزی قرار گرفته است.
خلفائی در مورد کنترل و نظارت بر بازار شب عید در شهرستان مهریز نیز عنوان کرد: طرح نظارت نوروز 91 با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در واحدهای صنفی، اماکن پذیرایی و واحدهای اقامتی و پذیرایی بین‌راهی به طور جدی در حال انجام است.
وی تأکید کرد: مردم و مسافران می‌توانند شکایات خود را از اصناف، اماکن پذیرایی و ... با شماره 124 در میان بگذارند.
به گزارش فارس، مهریز با 35 هزار نفر جمعیت در فاصله 30 کیلومتری مرکز استان یزد قرار گرفته و به دلیل وجود روستاهای نمونه گردشگری در این شهرستان هم‌چنین آثار و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران نوروزی از اقصی‌ نقاط کشور است.