در آخرین روز از هفته دولت؛ 5 پروژه در مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، پنج پروژه در شهرستان مهریز در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد که این پروژه‌ها شامل طرح‌های ارتباطی، صنعتی و عمرانی و یک جایگاه سی.ان.جی در مهریز است.
جایگاه سی.ان.جی جواد الائمه(ع) در بزرگ راه خلیج فارس، جاده سنتو با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان با چهار سکو افتتاح شد.
تعریض جاده سنتو به طول شش کیلومتر از ورودی مهریز تا جاده شیرازی با اعتبار 300 میلیون تومان در عرض هشت متر از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز افتتاح شد.
واحد صنعتی کاشی کیهان کویر یزد در شهرک سنگ مهریز که از سال 87 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود با اعتباری بیش از 2میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 60 نفر با حضور مدیرکل صنایع و معادن یزد، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز افتتاح شد.
این واحد صنعتی با یک خط تولید پیوسته و نیمه اتوماتیک با ظرفیت حداکثر هزار متر مربع کاشی و 500 متر مربع باند و قرینز در روز،امروز رسما آغاز به کار کرد.
20 واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرک ولی عصر(عج) مهریز با اعتبار 600 میليون تومان با زیربنای هر واحد 65 متر مربع، اجرای طرح هادی معابر شهرک شهید علی زارع روستای خورمیز علیا نیز مورد افتتاح قرار گرفت.
فرماندار مهریز به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در پایان از روند پیشرفت 137 واحد مسکونی در دهستان خورمیزات نیز بازدید کرد.
عملیات ساخت این واحدهای مسکونی تکمیل و با برق‌رسانی آنها تا چند روز آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.