دخیل عباس زارع زاده؛ انقلاب اسلامی‌ امیدی دوباره به مسلمانان جهان بخشید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، نماینده مردم شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی‌ امیدی دوباره به مسلمانان جهان بخشید. حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در آستانه دهه فجر پیامی‌بدین شرح صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی‌ایران امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید؛ زیرا با وقوع این انقلاب مسلمانان جهان به شخصیت خود پی بردند و در یافتند که می‌توانند آزاد وبدون وابستگی به قدرتهای بیگانه، زندگی شرافتمندانه و پر افتخار داشته باشند و زیر بار استثمار و استعمار هیچ قدرتی نباشند.
در ادامه این پیام آمده است: عظیم ترین و اساسی ترین ثمره مقدس و مبارک انقلاب اسلامی‌این است که حاکمیت طاغوت و نظام ظلم و استبداد را سرنگون، و «حاکمیت اللّه » و نظام توحید و اسلام را جانشین آن کرد. گر چه انقلاب اسلامی‌ما در تمام ابعاد، برکات و ثمرات بی شماری برای مردم ما و مستضعفان و محرومان سراسر جهان به ارمغان آورده است، اما اگر ما از نظر زندگی و مظاهر مادی در سخت ترین اوضاع قرار داشتیم، و از هیچ نعمت و مزیتی برخوردار نبودیم، مگر همین که در سایه حاکمیت الهی و اسلامی‌زندگی می‌کنیم. و ولایت و حکومت طاغوت و کفر و الحاد بر سر ما نیست، خود، بزرگ ترین نعمت و موهبت الهی و مبارک ترین نتیجه انقلاب، و موجب سرافرازی و عزت و سعادت دنیا و آخرت ماست.
در این پیام ویژگی دهه فجر امسال بیداری اسلامی‌و انقلاب مردم مسلمان کشورهای اسلامی‌عنوان شده و آمده است: این ایام همراه است با یک آزمون بزرگ الهی و آن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی‌شهر و روستا، که امت اسلامی‌همانند سی انتخابات پیشین، مشت محکمی‌به دهان استکبار جهانی خواهد زد و با مشارکت حداکثری خود، مثل همیشه، دشمنان را به خاک مذلت خواهد نشاند؛ هرچند امسال در اوج خباثت استکبار و کشورهای غربی، ملت ایران در تحریم‌های ناجوانمردانه به سر می‌برند ولی این مردم نشان داده و نشان خواهند داد که تا آخرین قطره خونشان پای این انقلاب می‌ایستند و از خون شهدا دفاع میکنند.
در پایان این پیام آمده است: در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی ارزشمند و شکوهمند انقلاب اسلامی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، برای مقام معظم رهبری، آن سلاله پاک رسول الله که با درایت، اقتدار و با الهام از مقتدای خود امام خمینی(ره)، قدرتمندانه برای حفظ و عظمت این نظام مقدس گام می‌بردارد آرزوی سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال مسئولیت دارم و امیدوارم مردم شریف، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی پنج شهرستان ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز با اطاعت از رهنمودهای ولی فقیه خود، همچنان در مسیر موفقیت، پیشرفت و خودکفایی این ملت تلاش کنند.