دخیل عباس زارعزاده: شعار سال راهکار برون رفت از وضعیت موجود است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس، گفت: دستیابی به حماسه اقتصادی نیازمند درمان بیماری مدیریت مالی در کشور است.
دخیل عباس زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت:حماسه در فرهنگ ملی ما زمانی مطرح می‌شود که نیاز به یک تحرک جدید اجتماعی برای رسیدن به هدف مشخص وجود داشته باشد.
نماینده مردم ابرکوه و مهریز با یادآوری تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند یک گذار و حرکت طولانی مردم برای گذر از شرایط فعلی هستیم و رهبری بسیار بجا و زیبا مساله حماسه را در این شرایط مطرح کردند که می‌تواند یک برون‌رفت از وضعیت موجود و برگشت به جریان حماسی جنگ را که حماسه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بود، ایجاد کند؛ در زمان جنگ ما دچار تهاجم نظامی بودیم اما حالا دچار یک تهاجم همه‌جانبه سیاسی – اقتصادی هستیم و باید بتوانیم با یک برخورد حماسی از این تهاجم گذر کنیم.
زارع زاده تصریح کرد: عالی‌ترین ابزار برای تحقق حماسه، ابزار وحدت در مدیریت و حاکمیت است. باید اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود، از اصراف پرهیز شود و حمایت از تولید ملی به صورت جدی دنبال شود.
سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراها ادامه داد: مهم‌ترین مساله در حال حاضر اصلاح مدیریت اقتصادی کشور است. مدیران کشور باید متوجه این مساله باشند که تصمیمات آن‌ها در امروز و آینده اقتصاد کشور تاثیرگذار است؛ لازم است که مسیر تولید جدی گرفته شود، ضمن این‌که بانک‌ها باید به مدیریت مالی کشور توجه کنند.
وی معتقد است: متاسفانه یک بیماری در مدیریت مالی کشور وجود دارد که لازم است با آن برخورد شود در بسیاری از سیستم‌های موفق اقتصادی دنیا مشاهده می‌کنیم برخورد با اخلال‌گران و اختلاس‌کنندگان محکم و قاطع است، نباید مصالحه‌کاری در زمینه برخورد با اخلال‌گران صورت بگیرد تا اقتصاد کشور دچال مشکل نشود.