دخیل عباس زارعزاده: آمادگی ایران برای دفع هرگونه حمله سایبری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده گفت: ایران برای دفع هرگونه حمله سایبری در آمادگی کامل به سر می­برد.
نماینده مردم مهریز در مجلس و سخنگوی کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور با تاکید بر توانمندی متخصصان داخلی در دفع و خنثی کردن حملات سایبری، گفت: مغز، قدرت و همت ایرانی اجازه نفوذهای سایبری را به دشمنان ایران اسلامی نخواهند داد.
وی با یادآوری پیشرفت­های جمهوری اسلامی ایران در فضای سایبری، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه فضای سایبری به پیشرفت­های قابل قبول و نفوذهای بسیار خوبی دست یافته به طوری­که به عنوان قدرتی بزرگ در این حوزه مطرح است.
نماینده مردم مهریز، بافق و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر تهاجمات سایبری رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: بر این اساس ما باید در آمادگی کامل به سر برده و از چنان تحفظ سایبری برخوردار باشیم که امکان هرگونه نفوذ آنان به سیستم سایبری خود را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه مغز، قدرت و همت ایرانی اجازه چنین نفوذهای سایبری را به دشمنان نخواهند داد، تاکید کرد: اگر هم نفوذی صورت گیرد خطر محسوب نمی­­شود زیرا تاکنون هک­ هایی صورت گرفته ولی متخصصان ایرانی به سرعت موفق به بازسازی و بازیافت فضای سایبری شدند.
زارع­زاده رژیم صهیونستی را رژیمی نامشروع خواند و گفت: مقامات این رژیم برای بشر هیچ ارزشی قائل نبوده و آن را ابزاری در دست خود می­دانند بر همین اساس از هیچ جنایتی اعم از حمله نظامی یا تهاجمات سایبری در حق بشریت دریغ ندارند.
نماینده مردم مهریز در مجلس نهم، ادامه داد: مقامات این رژیم علاوه بر قتل و جنایت­های فجیع، از راه حملات سایبری به تاسیسات زیربنایی کشورها درصدند تا اهداف استکباری خود را در منطقه خاورمیانه و سایر نقاط جهان پیگیری کنند.
وی یادآور شد: رژیمی که در پروتکل خود به هیچ قانونی در جهان پایبندی نداشته و از کشتن انسان­ها هیچ واهمه‌ای ندارد، انجام حملات و تهاجمات سایبری برای آن امری کاملا طبیعی است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون به هیچ یک از قواعد بین­المللی پایبندی نداشته و ندارد، تاکید کرد: اقدامات این رژیم نشان از خطرناک، بی­منطق، بی­رویه بودن آن دارد، از این رو جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در تعاملات سیاسی و بین­المللی خود باید به قدری تجهیز شوند که هر زمان شاهد خروج رژیم صهیونیستی از حریم انسانیت بودند امکان مقابله مقتدرانه را داشته باشند.
سخنگوی کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور، با تاکید بر اینکه تهاجمات رژیم صهیونیستی هم حمله نظامی و موشکی وهم حملات سایبری را دربر می­گیرد، تصریح کرد: ما باید علاوه بر تجهیز در حوزه دفاعی که به اقتدار ما برای خنثی کردن هر تهدیدی می­انجامد باید در حوزه سایبری و نرم­افزاری نیز مجهز به پیشرفته­ترین اطلاعات روز دنیا باشیم