با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد، فرماندار و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان مهریز در مراسمی از رتبه‌های برتر و دو رقمی کنکور سراسری این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از آموزش و پرورش مهریز؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری مهریز برگزار شد با تاکید بر نقش کلیدی و سازنده دانش آموزان در شکل گیری ساختار کشور در آینده، آنان را سرمایه های بزرگ در جهت رشد و تعالی و بالندگی جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش استان  بر خود فرض می دانند که از این عزیزان همواره پشتیبانی و حمایت نماید.

احمد شیرزاد افزود: شما دانش آموزان به عنوان نسل های آینده این مرز و بوم هر آنچه که در توان دارید در زمینه علم و دانش به کار گیرید و یقین داشته باشید که موفقیت شما تضمین کننده عزت هرچه بیشتر ایران اسلامی است.

دانش آموزان استان با برنامه ریزی ، همکاری فرهنگیان ، همراهی خانواده ها و تلاش جدی و مستمر دانش آموزان در سایه روحیه مذهبی و ایمان موفق به کسب افتخارات در عرصه های علمی شدند .
وی اضافه کرد: موفقیت هایی که طی سال های متمادی در یزد ، شهرستان ها و مناطق برای دانش آموزان این استان در عرصه علمی و مسابقات فرهنگی ، هنری و ورزشی بدست آمده مرهون همکاری تمامی دلسوزان است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد اظهار داشت: کسب موفقیت و رتبه های برتر توسط دانش آموزان یزد و مهریز در کنکور سراسری امسال یک توفیق و افتخار ارزشمند محسوب می شود .
شیرزاد گفت: برگزاری آیین های تکریم و تجلیل از نخبگان علمی و آینده سازان میهن اسلامی یک وظیفه است که با همکاری خیرین در بخش علمی بعمل می آید و باید اینگونه برنامه ها ادامه یابد.
فرماندار مهریز نیز در این مراسم ضمن تبریک افتخارآفرینی دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری گفت: یکی از شاخص های مهم و اساسی توسعه همه جانبه توجه به علم و دانش افروزی در جامعه است
.

سید محمد رستگاری با اشاره به توانمندی ها موجود در شهرستان مهریز گفت : مهریز از پتانسیل های بالایی در همه زمینه ها برخوردار است و استعداد جوانان آن در سطح بالایی است که لازمه استفاده از این ظرفیت ها اتحاد و همدلی است.

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این آیین  ضمن تجلیل از تلاش و مساعی مدیران، دبیران و اولیای دانش اموزان در کسب افتخار برای شهرستان گفت: نخبگان علمی آینده سازان کشور هستند که در راه اندیشه و خرد گام برمی دارند.

سید علی کارآموز افزود: یکی از نعمتهای این نخبگان استعداد درخشان آنهاست که خداوند به آنها عطا فرموده و باید قدر‌دان این نعمت الهی باشید.

وی با تقدیر از زحمات خیرین برگزاری این جلسه را نتیجه کار خیر خیرین شهرستان ذکر نمود و از دانش آموزان خواست با تلاش دوچندان در راه کسب علم و دانش پاسخگوی لطف و زحمات خیرین باشند.

دکتر سعید فرهی فر خیر شهرستان نیز طی سخنانی با ابراز خوشحالی از کسب مقام های برتر کنکور توسط دانش آموزان مهریزی بر عزم جدی خود جهت حمایت از نخبگان شهرستان تاکید نمود و از دانش آموزان خواست در دوره ی جدید تحصیل خود با تلاش و جدیت بیشتر به کسب علم و دانش بپردازند تا بتونند آینده ی روشنی را برای شهر خود رقم بزنند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از ده نفر از دارندگان رتبه های دو رقمی شهرستان تجلیل شد.