دانش‌آموزان مهریزی خوستار افزایش ساعت کار کتابخانه‌های عمومی شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، با توجه به نزدیکی کنکور سراسری دانشگاه‏ها و امتحانات پایان ترم دانش‌‌آموزان و دانشجویان مهریزی با امضای طوماری خواستار افزایش ساعت کار کتابخانه‏های مهریز به ویژه کتابخانه مرکزی واقع در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شدند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در این طومار آورده‌اند: ما دانش‌آموزان و دانشجویان به استحضار می‌رسانیم با توجه به گفت‌وگوهای مکرر با مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اضافه کردن ساعات کار کتابخانه‌ها برای استفاده از سالن مطالعه آن به منظور آمادگی امتحانات پایان سال و کنکور سراسری و نپذیرفتن درخواست ما به دلیل کسری بودجه، درخواست تامین بودجه کتابخانه را از مسئولان استانی داریم.
سال گذشته با ارائه همین درخواست چهارم اردیبهشت‌ماه با تاکید مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز و عنایت سعید قریشی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، ساعت کار کتابخانه مرکزی مهریز واقع در مجتمع فرهنگی هنری و کتابخانه عمومی شماره یک، دو ساعت و نیم یعنی تا ساعت 22 افزایش یافته بود.
شهرستان مهریز دارای 11 کتابخانه عمومی است که شش کتابخانه در مرکز شهر و پنج کتابخانه نیز در روستاهای این شهرستان قرار دارند.
امسال 391 دانش‌آموز مقطع پیش دانشگاهی در شهرستان مهریز خود را برای رقابت در کنکور سراسری آماده می‌کنند.