دانشگاه پیام نور مهریز تخصصی می شود/ افزایش چهار رشته کارشناسی ارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  عباس کلانتری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور مهریز اظهار داشت:  دانشگاه پیام نور مرکز مهریز در رشته ‌های الهیات، زبان و ادبیات فارسی و انگیلسی و علوم پایه، تخصصی خواهد شد.
وی افزود: در سال جاری چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل ادبیات فارسی، زبان فارسی، معارف اسلامی و جغرافیا به رشته‌ های دانشگاه پیام نور مهریز اضافه شده و هم اکنون در حال پذیرش دانشجوست.
کلانتری ادامه داد: سال آینده نیز چهار رشته کارشناسی ارشد دیگر از جمله ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی و تفسیر قرآن کریم به رشته ‌های این دانشگاه اضافه خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به پروژه های در دست اجرای دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هم اکنون دو پروژه در دانشگاه واحد مهریز در حال اجراست که به زودی افتتاح می شود.
کلانتری افزود: مجتمع فرهنگی که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که هفته دفاع مقدس افتتاح می‌ شود و دیگری سر در دانشگاه است که تکمیل شده و به زودی بهره‌ برداری می شود.
وی عنوان کرد: دو طرح دیگری که اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شده، سالن چند منظوره ورزشی با اعتبارری بالغ بر 12 میلیارد ریال و طرح جامع محوطه‌ سازی و حصارکشی است که در سال 90 تکمیل و بهره برداری می شود.
در این مراسم از تلاشهای علیرضا دهقان‌ پور تقدیر و محسن زارع‌ زاده به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مهریز معرفی شد.