خیران مهریزی 650 میلیون ریال به آموزش و پرورش كمك كردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت:در یكسال گذشته بیش از 650 میلیون ریال از سوی خیران به آموزش و پرورش مهریز كمك شده است .
'حسن حاضری '  افزود: این كمك ها در جهت اجرای طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی هزینه شده است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز اضافه كرد:با وجود اینكه مردم این شهرستان تمكن خوبی ندارند ولی همكاری آنها با آموزش و پرورش برای انجام برنامه های مختلف پرورشی و آموزشی خیلی خوب است .
حاضری با اشاره به اینكه شورای آموزش و پرورش مهریز با حضور مسئولان شهرستان در یكسال گذشته 12جلسه با بیش از 70 مصوبه در بخش های مختلف داشته است، افزود: این مصوبات بر اساس نیازهای فرهنگی ، آموزشی ، تربیتی ، اخلاقی و عمرانی واحد های آموزشی و دانش آموزان انجام گرفته است .
وی اظهار داشت: بهره مندی از مشاركت خیران و عموم مردم و خانواده ها و دیگر سازمان ها و ارگان ها در راستای وظایف و برنامه های شورای آموزش و پرورش مهریز بوده است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز از برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش در مهریز را ارائه گزارش به رسانه ها و مردم ، نشست اعضای شورا ، صدور پیام ، جلسات پرسش و پاسخ و سایر فعالیت های فرهنگی ذكر كرد .
حاضری گفت: حدود هشت هزار دانش آموز دختر و پسر در پایه های مختلف در بیش از 100 واحد آموزشی در شهر و مناطق روستایی مهریز مشغول به تحصیل هستند