به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، خبرنگار واحد مرکزی خبر مهریز در سال ۱۳۹۲ رتبه دوم استان را کسب کرد.

 در سال گذشته خبرنگار واحد مرکزی خبر مهریز با ۶۳۷ خبر رتبه دوم استان را از نظر تعداد اخبار ارسالی به صدا و سیمای مرکز یزد کسب کرد. جمال زارعزاده مهریزی بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز یزد در سال گذشته، شهرستان مهریز با ۶۳۷ خبر رتبه دوم استان را از نظر تعداد اخبار ارسالی به صدا و سیما کسب کرد که در ماه مهر با ۸۶ خبر بیشترین تعداد اخبار در ماه به صدا و سیما ارسال شده است.

وی افزود: شهرستان بافق با ۷۲۹ خبر رتبه اول و شهرستان تفت با ۵۵۳ خبر رتبه سوم را از آن خود کرد.

خبرنگار صداوسیما در شهرستان مهریز عنوان کرد: شهرستان اردکان با ۵۳۱ خبر، میبد با ۴۹۷ خبر، بهاباد با ۴۹۳ خبر، خاتم با ۳۳۱ خبر، ابرکوه با ۳۰۷ خبر و شهرستان اشکذر نیز با ۲۳۰ خبر رتبه‌های بعدی را از میان شهرستانهای استان از نظر تعداد خبر ارسالی کسب کردند.

زارعزاده با قدردانی از حمایت‌های فرماندار جدید، شهردار و اعضای شورای اسلامی‌شهر مهریز خواستار راه اندازی دفتر خبری در این شهرستان شد و بیان کرد: با راه اندازی دفتر خبری در مهریز  و با تامین تجهیزات و امکانات مطلوب برای این دفتر خبری کمبودهای این شهرستان برای تهیه گزارش خبری و تولیدی فراهم خواهد شد و شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان مهریز در بخش‌های خبری صداوسیما خواهیم بود.

خبرنگار صدا و سیما در مهریز با بیان اینکه پنج خبرنگار نیز در دهستان‌های مهریز مشغول فعالیت هستند گفت: دهستان بهادران، دهستان تنگ چنار، دهستان میانکوه، دهستان سرو و ارنان و روستای منشاد نیز دارای خبرنگار آزاد صدا و سیما می‌باشد که امید است با مساعدت بخشداری مرکزی مهریز شاهد افزایش تعداد اخبار ارسالی به صدا و سیما توسط آنان باشیم.