خبرنگاران فعال مهریز تجلیل شدند

در آستانه روز خبرنگار در نشستی با حضور فرماندار مهریز و جمعی از مدیران و روابط عمومی های ادارات مهریز خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز،در آستانه روز خبرنگار در نشستی با حضور فرماندار مهریز و جمعی از مدیران و روابط عمومی های ادارات مهریز خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل شدند.

مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در ابتدای این نشست هفدهم مردادماه سالروز شهادت مظلومانه خبرنگار متعهد محمود صارمی را که بنام روز خبرنگار نامگذاری شده به عموم خبرنگاران گرامی و اصحاب محترم رسانه ها تبریک عرض نمود و برای همه شهدای گرانقدر اسلام از صدر تاکنون به ویژه آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات را خواستار شد.

وی افزود: اهمیت و نقش رسانه ها و اطلاع رسانی در جهان امروز به حدی است که اگر عصر حاضر را عصر رسانه ها و انفجار اطلاعات بنامیم سخن گزافی نگفته ایم. اینجاست که اهمیت حرفه خبرنگاری به عنوان عامل اصلی گردش و تبادل اطلاعات در دنیای رسانه ها بخوبی نمایان می شود.

در ادامه نیز خبرنگاران با قدردانی از فرماندار مهریز و مدیران دستگاه های اجرایی به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

فعال شدن روابط عمومی ها، راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی و وب سایت برای تمامی ادارات، ساماندهی خبرنگاران شهرستان، حمایت بیشتر ادارات و دستگاه های اجرایی از خبرنگاران مهمترین خواسته خبرنگاران بود که در این نشست مطرح شد.

در پایان نیز لوح های تقدیر و هدایای برخی ادارات مهریز به خبرنگاران فعال این شهرستان اهدا شد.

کاظم سبحان زاده خبرنگار ایرنا، جمال زارعزاده خبرنگار صداوسیما،فارس و مهر، سیدمحسن سیدمحسنی خبرنگار پانا، اعظم زارع خبرنگار یزدفردا و سیدعلی ایران منش خبر نگار افق كويرپنج خبرنگاری بودند که در این نشست از آنان تجلیل شد.