فرماندار مهریز:

فرماندار مهریز گفت: فعالیت های مربوط به پیاده روی اربعین حسینی و حضور زائران در کربلای معلی و نجف اشرف باید همگی مردمی و با حمایت خیران و علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) باشد و با حمایت و همراهی همه جانبه مسوولان به نحو بسیار مناسبی نیز برگزار شود.

سید محمد رستگاری  در نخستین جلسه هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات مهریز افزود: ارایه خدمات رفاهی و فرهنگی به زایران اربعین حسینی بسیار اهمیت دارد که همکاری بخش های مختلف را طلب می کند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین گردهمایی مسلمانان شیعه حضور میلیون ها عاشق دلباخته به امام حسین (ع) و اهل بیت در اربعین است که باید با برنامه ریزی دقیق و جلب مشارکت های مردم فداکار و همراهی مسوولان انجام شود.
فرماندار مهریز تصریح کرد: در سال های گذشته مردم و تشکل های دینی و هیات های مذهبی شهرستان با حمایت و همراهی ستاد بازسازی عتبات عالیات برای رفاه زائران کارهای بزرگی را انجام دادند.
سيد محمدرستگاری تصریح کرد: باید تمام امور با هماهنگی و نظم و طبق مقررات و با مشارکت مردم انجام شود که تحقق این امر قطعا ثمره خوبی برای تامین رفاه و آرامش زایران سیدالشهدا (ع) دارد.
وی بیان کرد: وزارت کشور در بخشنامه ای به صورت دقیق وظایف همه دستگاه های اجرایی را در قالب کمیته های مختلف مشخص کرده است.
در سال گذشته 2 هزار نفر از مردم مهریز در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.