جوانان برتر دستگاه های شهرستان مهریز تجلیل شدند.

همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد ، فرماندار مهریز و مدیران دستگاه های شهرستان از جوانان برتر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز ، همزمان با ایام ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد ، فرماندار مهریز و مدیران دستگاه های شهرستان از جوانان برتر تقدیر شد.

علیرضا محمدی در ابتدا ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان ، به تشریح برنامه های هفته جوان پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز افزود دغدغه دولت مردان و رهبر انقلاب اشتغال جوانان می باشد که در سال جدید به این مقوله به صورت جدی پرداخته خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهریز ضمن تبریک هفته جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) افزود موفقیت هر کشور و هر جامعه ای در گروه وجود جوانانی توانمند و پویا و نقش آفرین می باشد.

رضا زارع زاده با بیان جوانان از اوایل انقلاب طلایه داران این حرکت معنوی و الهی بوده اند افزود امروزه  این قشر ، نقش آفرینان اصلی در سنگر های علم و پیشرفت در عرصه دانش هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه  امسال با یک حرکت و نگاه جدید غنای بیشتری به ستاد ساماندهی امور جوانان خواهیم پرداخت ،همکاری دستگاه های اجرایی در ای زمینه را خواستار شد و از زحمات مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در سال قبل تقدیر و تشکر نمود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در ادامه افزود درسال گذشته کارگاه هایی در سطح استان برگزار شد که این کارگاه ها به صورت الگو در سطح کشور در حال برگزاری است.

مسعود شریعتی گفت جوانان ما تشنه فعالیت های نو می باشند و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه هدایتگر جوانان باشند.

وی با بیان اینکه در سازمان جوانان باید مشکلات و معضلات به صورت علمی بررسی شود افزود : معضلات قشر جوان باید با همراهی و به دست خود جوانان حل و فصل شود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات جوانان برتر دستگاه های شهرستن مهریز تقدیر شد.