به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد؛

جلسه کارگروه توسعه مهریز و بررسی مصوبات سفر اول رئیس جمهور محترم و استاندار یزد به شهرستان / تحقق 70 درصدی مصوبات سفر اول استاندار یزد به مهریز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، جلسه کارگروه توسعه شهرستان مهریز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و باحضور مدیران کل استان برگزار شد.

مهندس عزیزی در این جلسه که به بررسی تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری و استاندار به شهرستان مهریز پرداخته شد با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بنده در سفرهای شهرستانی مدافع شهرستان ها هستم اما نکته ای که وجود دارد این است که مدیران شهرستانی باید خودشان نیز  دلسوزانه مسائل را پیگیری کنند. 

وی افزود: اگر مسائل شهرستان توسط مدیران پیگیری  شود قطعا به نتیجه خواهد رسید و کار شهرستان روی زمین نخواهد ماند هرچند این یک تکلیف قانونی، شرعی و عرفی شماهاست. 

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهتمام دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ابراز داشت: دولت سیزدهم تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا پروژه های نیمه تمامی که بعضا سال ها معطل مانده را تکمیل نماید و مردم از شیرینی این پروژه ها بهره مند شوند.

در این جلسه مصوبات سفر اول رئیس جمهور محترم و استاندار یزد به شهرستان بررسی شد‌‌.

علی اکبر عزیزی در این جلسه از تحقق ۷۰ درصدی مصوبات سفر اول استاندار یزد به مهریز خبرداد.

وی همچنین به پروژه های تکمیلی داخل مصوبات تا اخرسال از جمله آبرسانی به روستاهای مزارع شور، مدرسه شاهد مهریز و پایگاه امداد و نجات هلال احمر دهستان تنگ چنار اشاره کرد و پیگیری دیگر مصوبات شهرستان و تخصیص اعتبارات لازم توسط مسئولین امر در استان را خواستار شد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز