با حضور فرماندار مهریز ومسئولین مربوطه جلسه ای به منظورپشتیبانی از اردوهای طرح هجرت ومحرومیت زدایی با مباحث اقتصاد مقاومتی درمحل سالن اجتماعات فرمانداری مهریز برگزارشد

فرماندار مهریز در این جلسه با اشاره به اینکه اردوهای جهادی و طرح هجرت مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: این طرح از مهم ترین طرح های کشور است که باید جنبه های مختلف آن بررسی تا شاهد اجرای موفق تر آن در شهرستان باشیم.

سید محمد رستگاری افزود: این طرح در سال گذشته به خوبی در شهرستان اجرا شده ودارای تنوع و شور وحال بوده و انشالله امسال نیز به خوبی در سطح شهرستان اجراء خواهد شد.

وی ادامه داد:طرح هجرت می تواند در غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان بسیار کارآمد و مفید باشد.

فرماندار مهریز افزود: ظرفیت های مطلوب شهرستان شناسایی و در طرح هجرت بکارگیری شود و ضمن غنی سازی و هدفمند کردن اوقات فراغت جوانان، کمبودها و مشکلات آن رفع می شود.

سید محمدرستگاری در پایان بر همکاری تمامی ادارات و نهادهای شهرستان  با سپاه و بسیج برای اجرای مطلوب این طرح تاکید کرد.

فرمانده بسیج سپاه مهریز نیز در این جلسه با ارئه گزارشی از روند اجرای این طرح در سال گذشته  وسال جاری گفت:

طرح هجرت فرصت مغتنمی برای تفکر و تعالی جوانان است و پر کردن اوقات فراغت ، آشنایی و یادگیری کارهای گروهی و مشارکتی و آموزش روحیه ایثار و کمک به همنوعان ، رفع مشکلات مناطق محروم و توجه به مسایل فرهنگی است.

علیرضا زارع افزود: طرح هجرت به عنوان یکی از طرح هایی که برای مبارزه با محرومیت به وجود آمده است، مورد سفارش مقام عظمای ولایت است وهمه باید در اجرای بهینه ی آن تلاش نماییم.

وی با تقدیر از همکای ادارات ونهادهای شهرستان در اجرای این طرح در سال گذشته، ابراز امیدواری نمود طرح هجرت در سال‌‌جاری با قوت بیشتر و تاثیرگذاری بالاتری با همکاری همه مسئولان شهرستان اجرایی شود.