به رياست فرماندار مهريز:
به رياست فرماندار مهريز جلسه هماهنگي تشكيل شبكه ارتباطي موسسات خيريه و مراكز نيكوكاري در محل سالن شهيد رجايي فرمانداري مهريز برگزار شد .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز؛ اين جلسه كه با همكاري دفترنماینده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي و با حضور مسئولان ذيربط شهرستان وتفکری عضو هیات مدیره مجمع خیرین بافق و امیرزاده مدیرعامل مجمع خیرین برگزار شد "سيد محمد
 رستگاری" فرماندار مهریز  ضمن تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری تشکیل مجمع خیرین در شهرهای حوزه انتخابیه و هماهنگی مسئول دفتر ایشان در مهریز جهت برگزاری این جلسه خواستار همدلی و هماهنگی بیشتر موسسات خیریه جهت تشکیل این مجمع در شهرستان مهریز شد .
در ادامه تفکری عضو هئیت مدیره مجمع خیرین بافق روند پیگیری و اجرا جهت ایجاد مجمع خیرین در شهرستان مهریز را تشریح و با توجه به وجود این تجربه در شهرستان بافق اعلام آمادگی کرد از هر گونه همکاری و همراهی در تشکیل مجمع خیرین درمهریز دریغ نخواهیم کرد .
همچنين امیرزاده مدیر عامل مجمع خیرین شهرستان بافق نیز به تشریح اهداف و اساسنامه مجمع خیرین بافق پرداخت و از محاسن این مجمع نوپا در بافق به همسو سازی ، جلوگیری از موازی کاری ، ایجاد وحدت رویه و تقویت روحیه تعاون و همکاری بین موسسات خیریه در جهت ارتقا و گسترش فرهنگ خیرخواهی و نیکوکاری اشاره کرد .
 
در پایان نیز سامانه مهربانی بعنوان یک سیستم متمرکز تهیه شده توسط خیر بافقی که در حال حاضر بصورت آزمایشی در مجمع خیرین بافق در حال تکمیل و اجراست توضیحاتی ارائه شد .