جلسه مشترک هماهنگی انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  جلسه مشترک هماهنگی برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرمانداری‌های حوزه انتخابیه مهریز، ابرکوه، بافق، خاتم و بهاباد در مهریز که مرکز حوزه‌های انتخابیه این پنج شهرستان است برگزار شد.
سیدمحمدرستگاری رئیس و مسئول هماهنگی انتخابات شهرستان مهریز هدف از تشکیل جلسه را تعامل و هم‌اندیشی و استفاده از تجارب یکدیگر از دوره‌های گذشته همچنین مانورهای آزمایشی اخیر عنوان کرد.
وی افزود: فعالیت و ایجاد هماهنگی در یکی از گسترده‌ترین حوزه‌های انتخابیه کشور نیاز به نشست‌های مشترک و برقراری ارتباط مستمر بین حوزه‌ها همچنین حوزه اصلی با حوزه فرعی امری مهم و ضروری است.
رستگاری عنوان کرد: با توجه به آغاز عملیات اجرایی انتخابات از هفته آینده باید هم‌اکنون بستر لازم برای انجام فرآیندهای تعریف شده با کوچک‌ترین دغدغه فراهم شود و با تدابیر و پیش‌بینی‌های به موقع سهولت در اجرا و متعاقبا ارسال نتایج به مرکز حوزه در صدر برنامه‌ها قرار گیرد.
رستگاری گفت: انتخابات مجلس حساسیت‌های خاص خود را در بین مردم داراست و فضای انتخاباتی در روزهای آینده به سمت و سوی تحلیل‌های متفاوت و احیاناً جوسازی‌های کاذب پیش می‌رود که به هیچ وجه نباید در این وادی وارد شد.
رستگاری با تاکید بر ضرورت صیانت از آرای انتخابی مردم اضافه کرد: بحث عملیات اجرایی انتخابات باید با نهایت تلاش و همکاری صورت پذیرد و فارغ از هیاهو و جنجال‌های انتخاباتی با در نظر گرفتن مولفه‌های سرعت، دقت و صحت کار به پیش رفت.
در این مراسم آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های فرعی برای فراهم‌سازی مقدمات تشکیل هیئت اجرایی، تعیین شعب و تعامل با هیئت نظارت ارائه شد.
این جلسه به ریاست سیدمحمد رستگاری معاون فرماندار، رئیس و مسئول هماهنگی انتخابات شهرستان مهریز و با حضور کارشناسان انتخابات و فن آوری اطلاعات فرمانداری‌های مهریز، ابرکوه، بافق، خاتم، بهاباد و بخشداری‌های بهمن، مروست و آسفیج تشکیل شد و مسائل مربوط به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در جریان برگزاری انتخابات، مشکلات و نقایص موجود در سامانه جامع انتخابات در حین برگزاری مانورهای گذشته بررسی شد.

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی انتخابات مهریز تاکید کرد: سرعت، دقت و صحت‌کار سه اصل مهم عوامل اجرایی انتخابات