جلسه تخصیص سوخت بر اساس پیمایش با حضور محمد رضا بشیری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان  ،محمد جواد کریمی مدیر عامل اتوبوسرانی یزد ، فرماندار شهرستان مهریز و همچنین  مسولین مربوطه شهرستانی امروز در محل فرمانداری مهریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریزدراین جلسه محمد رضا بشیری مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد خبر داد.فاز نخست طرح تخصیص سوخت بر اساس پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی اردیبهشت سال جاری  آغاز می شود.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ مصوبه هیات وزیران در زمینه تخصیص سوخت بر اساس عملکرد یا پیمایش وسیله نقلیه، افزود : بر اساس این مصوبه، رانندگانی که در زمینه حمل ونقل عمومی فعالیت دارند از جمله کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی بوس اعم از درون و برون شهری متناسب با میزان فعالیت و عملکرد خود سوخت دریافت می کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان یزد  تصریح کرد : مشارکت جدی انجمن های صنفی در اجرای این طرح ملی، آگاه سازی رانندگان و مشارکت موثر آنان، ضامن اجرای موفق این طرح خواهد بود.

محمد رضا بشیری با بیان دو مرحله ای بودن اجرای طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش، افزود : در مرحله نخست طرح برای بخش برون شهری ، میزان پیمایش و سوخت مورد نیاز وسیله نقلیه بر اساس اسناد جابه جایی کالا و مسافر و با ثبت لحظه ای بارنامه و صورت وضعیت در بانک های اطلاعاتی سازمان، در پایان هر ماه به صورت مکانیزه محاسبه و بر اساس آن، از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، اختصاص داده می شود.