جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد

به مناسبت روز مادر جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری مهریز برگزار شد
همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)، کتابخانه مجتمع میزبان کودکان در ویژه برنامه جشن میلاد دختر پیامبر(ص) بود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، مهدی معتمدی مسئول کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی هنری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، و با هدف الگوبرداری کودکان و به ویژه دختران از زندگی و رفتار حضرت فاطمه(س)، برنامه های متنوعی برای کودکان عضو کتابخانه اجرا شد.
معتمدی، در ادامه گفت : حضرت فاطمه(س)، درخشانترين چهره و زيباترين الگو براي تمامي بانوان در طول تاريخ است. از سوی دیگر، آن حضرت اسوه مهرورزی، سعه صدر، متانت، عفت و تقوا است. بنابراین، آشنایی با سیره و زندگی آن حضرت برای کودکان لازم است و در همین راستا، برنامه های متنوعی از سوی کارشناس دینی کتابخانه برای کودکان انجام شد.
محسن سعید، کارشناس دینی کتابخانه مجتمع، در ابتدای مراسم به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) به کودکان پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) در زندگی، فردی سختکوش، صبور، پایدار، باوقار، مطیع خدا و رسول خدا(ص) بود. وی، به کودکان گفت: حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و به تبعیت از این بانوی گرامی، احترام به مادران را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
در ادامه این جشن باشکوه، رنگ آمیزی از طرح های آماده با موضوع مادر، تهیه کاردستی با عنوان «مادر عزیزم روزت مبارک»، رسم نقاشی به صورت دسته جمعی و قصه گویی صورت گرفت.
گفتنی است، پذیرایی و اهداء جوایز، حسن ختام این جشن باشکوه در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری مهریز بود.