به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و گرامی داشت روز پرستار، مراسم جشنی با حضور امام جمعه، فرمانداروجمعی از مسئولین شهرستان به همراه پرستاران و جمعی از کارمندان بیمارستان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س)  برگزار شد.

در این مراسم" سیدمحمد رستگاری "فرماندار مهریز طی سخنانی کوتاه به افتخارات و نقش مهم بیمارستان مهریز اشاره و ضمن قدردانی از مسئولین و کارمندان بیمارستان، روز پرستار را به سفیدپوشان عرصه سلامت تبریک گفت.

در ادامه امام جمعه شهرستان به بیان گوشه ای از فضائل حضرت زینب(س) پرداخت و از جایگاه ارزشمند پرستار و پرستاری در اسلام مطالبی را ایراد کرد.

وی این روز را به کارکنان و پرستاران بیمارستان تبریک گفت و بر لزوم اخلاص در انجام خدمت تاکید نمود.

در پایان مراسم سید رسول محسن زاده مدیر بیمارستان طی صحبتهایی میلاد حضرت زینب(س) را تبریک گفت و از زحمات پرسنل بیمارستان بخصوص پرستاران قدردانی و تشکر کرد.

وی با ایراد یک حدیث، به جایگاه والای خدمت به بیمار در آئین اسلام اشاره و موفقیت های اخیر بیمارستان را مدیون پرسنل زحمت کش بیمارستان دانست و گفت: آنچه در این اواخر در رسانه ها منتشر شد گوشه ای از زحماتی است که سالها بدون منت پرستاران و پزشکان انجام داده اند.

در پایان مراسم با اهداء جوائزی از مدیر بیمارستان بعنوان پرستار ارشد و گروهی از پیشکسوتان پرستاری بیمارستان تجلیل شد.

دکلمه خوانی، اجرای سرود توسط اقای باقری، خاطره گویی پرستاران، تقلید صدای خوانندگان، تجلیل از پرستاران بازنشسته و... از دیگر برنامه های این مراسم بود.