به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  ٰ در این مراسم ابتدا فرماندار شهرستان مهریز در سخنانی با قدردانی از فعالیت های محسن پناه بخدا رییس امور آبفای سابق مهریز  به موضوع تامین آب این شهرستان به عنوان یک نیاز مبرم یاد کرد و خواستار همکاری در این بخش شد .

" سید محمد رستگاری " در ادامه به موضوع مهم مدیریت تهیه وتوزیع آب با توجه به کمبود منابع در شهرستان مهریز اشاره و خواستار دقت و برنامه ریزی عملی در این مسئله و حل و فصل امور گردید .

فرماندار شهرستان مهریز اجرای طرح فاضلاب شهری را یک نیاز اساسی برای منطقه دانست و خواستار پیگیری برای اجرای کامل آن شد و از دست اندرکاران امور آبفای شهرستان قدردانی نمود .

در ادامه ابن مراسم ، مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد طی سخنانی با اشاره به خشکسای های ۱۵ سال اخیر یزد گفت: از مهمترین نیازهای اساسی استان را باید تامین آب مورد نیاز مردم و بخصوص آب شرب آنها  ذکر کرد .

" علی اسلامی " اظهار داشت: تامین آب مورد نیاز مردم یک وظیفه بزرگ و سنگین محسوب می شود که همه مسئولان و مردم باید با همکاری هم با صرفه جویی و برنامه ریزی دقیق برای رفع مشکل اقدام کنند .

وی از مهمترین راه ها برای غلبه کردن بر مشکل کم آبی را در سطح استان و مهریز توجه جدی و عملی به صرفه جویی و استفاده درست  و بهینه از منابع آبی موجود دانست .

این مسئول همچنین به اجرای طرح فاضلات شهری در مهریز به عنوان  یک ضرورت همیشگی یاد کرد که کارهایی صورت گرفته و قطعا با همت بلند و همراهی مسئولان و مردم محقق خواهد شد .

در این مراسم رییس امور آبفای سابق مهریز طی سخنانی با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان بر ادامه تعامل و همدلی با رییس جدید و انجام فعالیت ها برای رفع مشکل کمی آبی شهرستان تاکید کرد .

همچنین رییس جدید آبفای شهرستان مهریز به اشاره به کمبود منابع آبی در منطقه بر لزوم برنامه ریزی و استفاده بهینه از آب های موجود و فرهنگ سازی در امر صرفه جویی تاکید نمود .

در این مراسم ضمن قدردانی از " محسن پناه بخدا " به جای وی "یوسف زارع " به عنوان رییس جدید امور آبفای مهریز معرفی شد .