توسعه دانشگاه آزاد مهريز حاصل تعامل با نمايندگان مجلس است

به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، سيدكاظم فرهمند در جلسه‌ بررسي مسائل و مشكلات مراكز آموزش عالي به ويژه دانشگاه آزاد در مهريز اظهار داشت: زحمات رئيس دانشگاه آزاد مهريز به دليل جديت و پشتكار فراوان در پيشرفت و توسعه اين مركز آموزشي و ارتقاي سطح علمي اين دانشگاه قابل تقدير است.
فرهمند از رئيس دانشگاه آزاد مهريز خواست؛ از فارغ‌التحصيلان و متخصصان بومي بيكار شهرستان مهريز به شرطي كه به كيفيت دروس دانشگاه و سطح علمي آن لطمه‌اي وارد نشود، براي تدريس استفاده شود.
نماينده مردم مهريز در مجلس شوراي اسلامي همچنين با اشاره به رفع مشكل زمين و گرفتن مجوز اصولي دانشگاه و افزايش 10 رشته تحصيلي به مجموع رشته‌هاي اين دانشگاه خاطرنشان كرد: دانشگاه آزاد مهريز پيشرفت و توسعه خود را مديون تلاش‌ها و مديريت جدي محمدرضا ابرقويي، رئيس اين دانشگاه است و تعامل و ارتباط مستمر با نماينده مردم مهريز ضامن اين موفقيت بوده است.
در اين جلسه مسائل و مشكلات مراكز آموزش عالي شهرستان مهريز با حضور حجت‌الاسلام برهان، امام جمعه مهريز، فرماندار اين شهرستان و مسئولان مراكز آموزش عالي مهريز بررسي و راهكارهاي رفع آنها با نظر شركت‌كنندگان ارائه شد.