مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: با توجه به ظرفیت موجود در بندرخشک و آمادگی لازمی که این شرکت برای سرمایه پذیری در قالب تعاونی در خود دارد، باید به نحو مطلوب از این فرصت استفاده کرد.

«محمدحسین ریاحی» با ابراز خرسندی از توسعه بندرخشک تاکنون گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان مهریز و الگوپذیری از نمونه های موفق حوزه تعاون برنامه ها و اهداف موجود در قالب توسعه اشتغال فراگیر محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از طرح ها و ابتکارات حوزه تعاون وزارت متبوع طرح «روستا تعاون» بوده است اظهار کرد: این طرح فرصت مغتنمی برای روستاها و شهرهای زیر ده هزار نفر است که می توان از این ظرفیت نیز برای توسعه تعاونی ها استفاده کرد.

ریاحی ابراز امیدواری کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و مباحث مطرح شده در قالب سبد اشتغال برای جامعه روستایی بتوانیم با اجرایی کردن چند طرح همزمان، فرصت های خوبی را برای توسعه اشتغال و اشتغال فراگیر فراهم آوریم.

 

گفتنی است در ادامه این بازدید، مسئولان شرکت تعاونی توسعه عمران در شهرستان مهریز، گزارش عملکرد و فعالیت خود را ارائه داده و از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خواستار رفع مسائل و مشکلات این شرکت شدند.