حجت الاسلام والمسلمين عبدالرضا محی الدینی امام جمعه و سيد محمد رستگاري  فرماندارمهريز طي پيامي از حضور مردم اين شهرستان در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا تشكر كردند.
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی 
 
مردم شهید پرور و ولایی شهرستان مهریز
 
با عرض سلام و ارادت خالصانه 
 
صحنه حماسی و پرشور انتخابات در روز جمعه29 اردیبهشت 96 ، امتحان خیره کننده ی دیگری بود که چهره ی مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاینده ی سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور متراکم شما در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید . 
حماسه ی حضور ارزشمند شما مردم شریف و بزرگوار در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ، همگام و همراه با ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر قدرت و شوکت کشور و نظام افزود و بار دیگر کام دوستداران نظام اسلامی و سربلندی ایران را شیرین کرد و پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه ی بدخواهانی کشید که با صد ترفند سیاسی و اقتصادی و امنیتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد و پیوند مقدس هستند. 
پیروز حقیقی انتخابات دیروز ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذیر و چهره ی پر نشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد. 
بدینوسیله بر خود لازم دانستیم از آحاد مردم ولایتمدار و متدین شهرستان مهریز و ملت شریف ایران که  با حضور ارزشمند و باشکوه خود در انتخابات حماسه آفریدند ، تشکر و قدردانی نماییم . 
 
والسلام . 
عبدالرضا محی الدینی 
امام جمعه شهرستان مهریز
سید محمد رستگاری
فرماندار شهرستان مهریز