تجلیل فرماندار مهریز از محیط بانان این شهرستان/ تلاش‌ محیط بانان در راه حفظ حیات محیط زیست برای آیندگان، قابل ستایش است.

همزمان با سالروز ولادت امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و روز محیط بان فرماندار شهرستان مهریز با اهدای شاخه گل و هدیه فرهنگی از اقدامات و زحمات سخت کوشان سبزپوش شهرستان تجلیل کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز رضا زارع زاده فرماندار مهریز با حضور در پاسگاه محیط بانی کالمند ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع) و روز محیط بان و تقدیر از زحمات این عزیزان گفت : محیط بانی شغلی جهت حفاظت از محیط زیست متعلق به عموم مردم و آیندگان و با تلاش و زحمتی که مشابه ندارد همراه است.

زارع زاده  با اشاره به اثرات سوء تخریب محیط زیست و از بین بردن گونه های جانوری و گیاهی بر طبیعت و آینده زندگی بشر بیان داشت :  بر همین اساس ما به عنوان وظیفه انسانی و یک محیط زیستی برنامه های مختلف و نقشه راه برای حفاظت از محیط زیست در شهرستان مهریز باید داشته باشیم.

وی ادامه داد: محیط بانان افرادی دلسوز و ایثارگر هستند که شاید، اقدامات و تاثیرگذاری آنها برای مردم بدرستی تبیین نشده باشد.
فرماندار مهریز ضمن گزامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بانی گفت: تلاش‌های شهادت گونه محیط بانان در راه حفظ حیات محیط زیست برای آیندگان، قابل ستایش است.

زارع زاده با تاکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حفاظت محیط زیست گفت: در این راستا نیاز است که با آموزش مردم و مدیران، جامعه را با اهمیت امر آشنا کرد.

شهرستان مهریز دارای 15 محیط بان و همیار محیط زیست است