طی آیینی فرماندار شهرستان مهریز از نیروهای تلاشگر نیروی انتظامی شهرستان  تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز؛ سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز صبح دیروز در جمع سبز پوشان نیروی انتظامی شهرستان مهریز حضور یافت .

 در این مراسم سرهنگ نصیری فرماندهی انتظامی شهرستان  ضمن ارائه گزارش یکساله  گفت: اینکه در برخی از شاخص های امنیت ونظم در استان صاحب جایگاه قابل قبولی هستیم همه مرهون تلاش های پرسنل وفرماندهی انتظامی  و همکاری مردم شریف شهرستان است.

سرهنگ نصیری افزود: مهریز یکی از شهرستانهای امن استان می باشد و به همین دلیل سرمایه گذاری در شهرستان ار درجه امنیت بالایی برخوردار می باشد .

وی از کاهش 20درصدی جرائم نسبت به سال قبل در شهرستان  خبر دادوپیش بینی از پیشگیری جرائم را سرلوله کار نیروی انتظامی بیان نمود .

در ادامه تیموری رییس اداره محیط زیست شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از همکاری خوب یگان نیروی انتظامی با محیط بانان و برنامه ریزی با مشارکت مردمی برای پیشگیری از شکار تشکر کرد .

سپس سید محمد  رستگاری فرماندار مهریز گفت :مقوله امنیت از مطرح ترین ومهمترین دغدغه های دولتمردان در جوامع انسانی در هر دوره وزمانی بوده  و است ،امنیت کشور مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه شما بزرگواران نیروی انتظامی می باشد

وی با اشاره به کلام حضرت علی (ع) بیان کرد :"امام  علی (ع) "می فرمایند "بدترین وطن وطنی است که ساکنان آن در ایمن نباشند" ما باید همگی شکر گزار خداوند باشیم که در کشور جمهوری اسلامی  ایران با توجه به هجمه های وسیع بیگانگان  و اوضاع متشنج کشورهای همسایه امنیت برقرار می باشد و این امنیت به برکت رهنمود هاودرایت ومدیریت رهبری معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا  و تلاش های بی شائبه نیروی های انتظامی با اقتدار کارآمد و خلاقیت وعمل توام با قاطعیت به برکت برنامه ریزی راهبردی و بلند مدت خوب شما عزیزان  می باشد .

فرماندار  مهریزز در پایان ضمن قدردانی از تلاش های سترگ ووالای نیروی انتظامی در برقراری نظم وآرامش با اهدا ی لوح  از خدمات  تعدادی از پرسنل زحمتکش  نیروی انتظامی شهرستان مهریز  تجلیل نمود.