به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريز به نقل از آموزش و پرورش مهریز امام جمعه مهريز در یکصد و نود و ششمین نشست شورای آموزش وپرورش مهریز گفت:معلمان بخاطر تعليم و تربيت نسل جوان همواره حق بزرگي بر گردن نظام و انقلاب اسلامي دارند .

حجه الاسلام والمسلمین محی الدینی افزود: نقش فرهنگيان در طول حيات پربركت انقلاب اسلامي بر كسي پوشيده نيست و همواره نقش الگويي در عرصه هاي مختلف بر عهده داشته اند .

وی اظهار كرد: بر مردم و مسئولان است تا همواره در راستاي تكريم شان و منزلت فرهنگيان و فعالان عرصه تعليم و تربيت بيش از گذشته فعاليت داشته باشند .

فرماندار مهریز نیز در این نشست با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: : یکی ازمناسبت های مهم سالانه در کشور اسلامی ما هفته بزرگداشت هفته مقام معلم است که لازم است امسال پرشور و باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

سید محمد رستگاری افزود: باید به طور خاص و ویژه از مقام شامخ معلمان و فعالان عرصه خطیر تعلیم و تربیت به نحو شایسته در هفته بزرگداشت مقام معلم و طول سال تجلیل شایسته بعمل آیدو زحمات فرهنگیان شهرستان را پاس داشت.

در ادامه این جلسه ٰ کارآموز مدیر آموزش و پرورش  مهریز طی سخنانی به ارائه گزارش در خصوص ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت هفته مقام معلم در سطح شهرستان پرداخت.