فرماندار شهرستان مهریز به همراه رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز و جمعی از مدیران شهرستان مهریز از کلاسهای تابستانه کانون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در کانون فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد و بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:رییس کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان مهریز در این بازدید ضمن ارایه گزارشی از فعالیتهای این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغت گفت : برنامه ها و کلاسهای آموزشی متنوعی در این راستا توسط این نهادتدارک دیده شده است.

سیدمهدی حسینی همچنین با اشاره به مشکلات این کانون از قبیل مشکلات قطع برق و فضای بازی برای کودکان خواستار رسیدگی به مشکلات این مرکز شد .

فرماندار شهرستان مهریز نیز در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشهای کمیته امداد و همراهی اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت تامین فضای این کانون گفت : غنی سازی اوقات فراغت و به کارگیری استعداد و نیروی جوانی در جهت شکوفایی و بالندگی امری لازم و ضروری برای جوانان ونوجوانان در اوقات فراغت است و امیدوارم با همراهی ادارات و نهادهای مختلف مشکلات این مرکز به زودی مرتفع گردد .

امسال ۱۸۰ نفر در کلاسهای مختلف فرهنگی و آموزشی کانون امام حسن مجتبی (ع) شرکت نموده اند .