تاسیسات آبرسانی به ناحیه صنعتی سریشم به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، تاسیسات آبرسانی به ناحیه صنعتی سریشم شهرستان مهریز به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد در این مراسم، ناحیه صنعتی سریشم را یکی از محروم ترین شهرکها و نواحی صنعتی استان دانست و افزود: بزرگترین افتخار شرکت شهرکهای صنعتی طی سالیان اخیر خدمت رسانی به مناطق محروم است که این خود از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی است.
سید مسعود عظیمی، ایجاد شبکه گاز، شبکه توزیع برق، مخزن ذخیره آب فلزی هوایی، مخزن ذخیره آب زمینی بتنی و ایجاد جاده دسترسی را از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این ناحیه طی چند سال اخیر برشمرد.
وی بیان داشت: بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال تاکنون برای پروژه های این ناحیه هزینه شده است.
وی با اشاره به قرارگیری این ناحیه صنعتی در جوار کارخانه سیمان تجارت و بندر خشک اظهار داشت: این منطقه از پتانسیل بسیار مناسبی برای انتقال صنایع الاینده شهرستان مهریز برخوردار است که در صورت حمایت مسئولین، این شرکت امادگی لازم را برای انتقال این صنایع به این ناحیه دارد.
عظمیی در خصوص مشخصات این پروژه گفت: مخزن زمینی بتنی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر هزار و 500 میلیون ریال و در مدت زمان پنج ماه به بهره برداری رسیده است.
وی حجم این مخزن را 500 متر مکعب و میزان بتن ریزی آن را 275 متر مکعب عنوان کرد.