به همت دکتر فرهی فرد؛ رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری در مهریز تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، به همت خیّر گرامی دکتر فرهی فرد از رتبه های زیر 1000 کنکور سراسری در مهریز تجلیل شد.
در این مراسم در سالن اجتماعات مرکز تربیتی فرهنگی شهید کشاورزی که فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین استان و شهرستان حضور داشتند، محمدرضا بابایی معاون برنامه ریزدی استاندار یزد  به کسب رتبه های برتر دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری برای شهرستان افتخار کرد و گفت: با وجود این دانش آموزان در مهریز آینده ای روشن در انتظار مهریز برای توسعه و آبادانی آن است.
وی عامل موفقيت برترين هاي كنكور را توكل به خدا، توجه والدين و تلاش معلمين و مسئولان دانست و يادآور شد: جوانان بايد با اميد و تلاش بسيار، تمام وقت خود را صرف كسب علم كنند.
در این مراسم همچنین از مدیران مقطع دبیرستان و همچینن مشاوران و کلیه کسانی که زمینه کسب این رتبه های برتر را فراهم کردند قدردانی شد.
گفتنی است دانش آموزان مهریز امسال با کسب یک رتبه تک رقمی، 17 رتبه دو رقمی و 66 رتبه زیر هزار بار دیگر در کنکور سراسری افتخار آفریدند که از میان این تعداد رتبه زیر یك هزار ، یک نفر رتبه تک رقمی 2 کنکور و 17نفر رتبه های دو رقمی را كسب كرده اند .
توسط خیر گرامی آقای فرهی فرد کمک هزینه حج عمره به احمد زارع بیدكی دانش آموز دبیرستان توحید که موفق به کسب رتبه 2 در رشته علوم انسانی شده بود اهدا و همچنین کمک هزینه کمک هزینه عتبات عالیات نیز به محمدعلی سلمانی مدیر دبیرستان توحید تقدیم شد.
یک دستگاه خودروی پراید نیز به آموزش و پرورش مهریز اهدا شد.