به همت خیری مهریزی؛ کلنگ احداث ساختمان دومین شعبه از کانون پرورش فکری مهریز به زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، به همت خیری مهریزی؛ کلنگ احداث ساختمان دومین شعبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهریز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین به زمین زده شد
زمین این ساختمان در فضایی به مساحت 3000 متر مربع به همت سیدعلی طباطبایی به این کانون اهدا که با زیربنایی قریب به 1200 متر مربع کارگاه‌های قصه‌گویی، نقاشی، سفال، سالن آمفی‌تئاتر و کتاب‌خانه ویژه کودکان و نوجوانان در آن با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان احداث می شود.
علیرضا جلالی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در این مراسم گفت: ساخت مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهریز، جزء مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری بود که با عنایت استاندار و حمایت ویژه فرماندار شهرستان مهریز، از اعتبارات این شهرستان، پروژه شروع به کار کرده است.
وی افزود: امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. جلالی همچنین اظهار امیدواری کرد که این حمایت در شهرستان‌های بافق، ابرکوه، میبد و یزد نیز بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد تا تنها مصوبه سفرهای ریاست جمهوری در رابطه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بر زمین نماند.
گفتنی است این پروژه به همت اداره مسکن و شهرسازی استان یزد احداث می‌شود
در ادامه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از سیدعلی طباطبایی خیر اهداکننده زمین قدردانی شد.