به میزبانی مهریز؛ مسابقات کشتی قهرمانی بسیج استان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مسابقات کشتی قهرمانی بسیج استان یزد به میزبانی مهریز در سالن شهید لجه ورزشگاه شهید محصل برگزار شد.
این مسابقات در حالی برگزار شد که نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اداره ورزش و امور جوانان استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز تماشاگر این پیکارها بودند.
در این مسابقات 75 کشتی‌گیر در قالب هشت تیم از شهرستان‌های استان یزد با هم به رقابت پرداختند که در پایان در رده نوجوانان، در وزن 50 کیلوگرم سیدمرتضی میرحسینی از یزد، رضا اقراح از خاتم، محسن افخمی از اردکان اول تا سوم شدند.
در وزن 55 کیلوگرم رضا نوقی از خاتم پیش از یاسر بچای پور از مهریز و امید زارع از اردکان سکوی نخست را از آن خود کرد.
در رده جوانان؛ در وزن منهای 60 کیلوگرم علی میرحسینی از یزد، سیدجعفر آل داود از یزد، ایمان کمالی از اردکان مقام‌های اول تا سوم را تصاحب کردند.
در وزن منهای 66 کیلوگرم محمدحسین ربانی از یزد، محمدصادق احتشامی از مهریز، محمد ملکی از یزد مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در وزن منهای 74 کیلوگرم محمدجواد انتظاری از یزد مقام اول، مهدی فدایی از خاتم مقام دوم و وحید طالبی از مهریزمقام سوم را کسب کردند.
در وزن منهای 84 کیلوگرم مرتضی کارگر از بهاباد با غلبه بر حریفان خود قهرمان شد، امیر طالبی و علیرضا منصوری هر دو از یزد بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.
در وزن منهای 96 کیلوگرم محمد دهقان از مهریز رقبای خود را بر خاک نشاند و بر سکوی نخست ایستاد.
در وزن منهای 120 کیلوگرم هم حسین زارع کشتی‌گیر مهریزی خوش درخشید و مقام اول را از آن خود کرد.
در مجموع تیمی یزد با 24 امتیاز اول، مهریز با 23 امتیاز دوم و خاتم با 17 امتیاز به مقام سومی دست یافتند و هشت نفر اول در تمامی اوزان به مسابقات کشوری راه یافتند.