به میزبانی شرکت شیرپویان؛ از افتخارآفرینان کنکور سراسری مهریز تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، به میزبانی شرکت شیرپویان، طی مراسمی با حضور رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، تقوایی مدیرکل سیاسی استانداری، عاصی استاندار سابق، کیانی مقدم فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین شهرستان  از افتخارآفرینان کنکور سراسری مهریز تجلیل شد.

گفتنی است امسال با کسب 50 رتبه زیر هزار ؛ دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری افتخار آفریدند.
ابوالفضل دهقانی زاده رتبه 1 رشته علوم انسانی، سعید رضا زارع رتبه 3 رشته علوم انسانی، احسان افشار رتبه 6 رشته علوم انسانی، سه رتبه تک رقمی دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری سال 90 می باشند.
در این مراسم فرهی فرد رئیس هیئت مدیره شرکت شیر پویان به کسب رتبه های برتر دانش آموزان مهریزی در کنکور سراسری برای شهرستان افتخار کرد و گفت: با وجود این دانش آموزان در مهریز آینده ای روشن در انتظار مهریز برای توسعه و آبادانی آن است.

حسن حاضری رئیس اموزش و پرورش مهریز به بیان مشکلات سال تحصیلی آتی پرداخت و عاصی استاندار سابق یزد هم از مسئولین شهرستان و تمام دست اندرکاران آموزش شهرستان قدردانی کرد.
در این مراسم همچنین از خیّرین آموزشی شهرستان، مدیران مقطع دبیرستان و همچینن مشاوران و کلیه کسانی که زمینه کسب این رتبه های برتر را فراهم کردند قدردانی شد.