به مناسبت هفته دولت سید محمد رستگاری فرماندار مهریز به همراه  محمد زارع  معاون فرماندار و سید رضا آقایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در روز چهارشنبه مورخ 29/5/93 از نمایش در حال تمرین" آ"  بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري مهريزبه نقل از روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز،  هنرمندان تئاتر مهریز مدتی است در حال تمرین تئاتر"آ"  جهت  حضور در بیست و چهارمین  جشنواره تئاتر استانی یزد می باشند.

فرماندار مهریز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش هنرمندان مهریزی  برای انان آروزی موفقیت نمود و اظهار امیدواری کرد این تئاتر زیبا بتواند در جشنواره  موفق شود.

کارگردانی این نمایش را گروه نمایش برعهده داشته و و مسلم زارع بیدکی، محمد حسن کشاورز ، محمد نعمتی، محمد مهدی قادری و ابوالفضل میروکیلی در آن نقش آفرینی می کنند

گفتنی است: : چهار نمایش نامه به نام های "زنی برای همیشه" به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی مسلم زارع ، "اصلا توآدم هستی" به نویسندگی و کارگردانی ناصر ابویی، " آ "به نویسندگی حامد مربوط صادق و کارگردانی گروه نمایش و "دو مرد یک نیمکت" به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی محمد حسن ابویی به جشنواره تئاتر استانی فرستاده شده ان که از این میان نمایشنامه"آ" در حال تمرین می باشد.