به مناسبت هفته دولت؛ با حضور معاون برنامه ریزی استاندار 3 پروژه در مهریز افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، ظهر امروز به مناسبت هفته دولت دو پروژه ارتباطی و یک جایگاه سی.ان.جی در مهریز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار مهریز و سایر مدیران ادارات شهرستان افتتاح شد.
راه روستاهای علی‌آباد چهل گزی ـ عبدالله آباد ـ فتح آباد به طول 6هزار و 700 متر با اعتبار 560 میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی در سال 89 آغاز و عملیات اجرایی آن شامل زیرسازی، ابینه و آسفالت به پایان رسیده و امروز با حضور مسئولان افتتاح شد.
در این پروژه 3هزار و 800 مترمکعب خاک‌برداری، 25هزار مترمکعب خاکریزی، 320 متر مکعب بتن‌ریزی، 2هزار و 700 کیلوگرم آرماتوربندی و 39هزار و 200 مترمربع آسفالت با ضخامت شش سانتی‌متر صورت گرفته است.
تعریض راه روستایی کنجکوه از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور بابایی، معاون برنامه‌ریزی استاندار و دیگر مسئولان افتتاح شد.
این پروژه با اعتبار 730 میلیون تومان شامل 78هزار و 300 متر مکعب خاکبرداری، 37هزار و 400 مترمکعب خاکریزی، 255 متر مکعب بتن‌ریزی و 9هزار و 300 کیلوگرم آماتوربندی و 47هزار و 854 مترمربع آسفالت با ضخامت 6 سانتی‌متر با عرض 4.8 متر در این عملیات به مدت یک سال صورت گرفته است.
امروز همچنین سی و هشتمین جایگاه سی.ان.جی استان یزد نیز در مهریز با اعتبار یک میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.
کارخانه کاشی و سرامیک پرسپولیس با 12 میلیارد تومان سرمایه اولیه و تولید بیش از 1.5 میلیون مترمکعب در سال و ویژگی‌های وزن سبک، جذب آب کمتر، تکنولوژی روز، مقاوم‌تر از نمونه در بازار و 10 درصد مقاومت سایشی نسبت به استاندارد ایران نیز مورد بازدید قرار گرفت.

گفتنی است چند پروژه دیگر نیز فردا با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد.
از دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت تعیین و نامگذاری شده است.