به مناسبت ماه مبارک رمضان 20 تن برنج بین فرهنگیان مهریزی توزیع شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، رضا زارع بیدکی رئیس هیئت مدیره فروشگاه مصرف رفاه فرهنگیان مهریز در نشست تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان از توزیع 20 تن برج مرغوب ایرانی در ماه مبارک رمضان بین فرهنگیان شهرستان خبر داد و افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان 20 تن برنج مرغوب ایرانی با قیمت مناسب بین بیش از 700 خانوار فرهنگی توزیع شد.
وی همچنین در خصوص تسهیلات اعطا شده به فرهنگیان بیان کرد:
اجناس این فروشگاه با اقساط بلند مدت جهت رفاه حال فرهنگیان فروخته می شود.
زارع بیدکی افزود: 200 مییلون تومان رفاه کارت با ویژگی خرید هر نوع کالا در سراسر کشور بدون کارمزد بین فرهنگیان شهرستان توزیع شده که هر رفاه کارت 2 میلیون تومان با بازپرداخت 12 ماهه می باشد.
وی اظهار داشت: این فروشگاه ماهانه 3 و نیم میلیون تومان سود خالص برای فرهنگیان شهرستان دارد.
زارع گفت: فرهنگیانی که دفترچه های قدیم شرکت تعاونی فرهنگیان را در اختیار دارند می توانند با دست داشتن  آن و کپی کارت ملی و شناسنامه با مراجعه به فروشگاه دفترچه ی جدید دریافت کنند.
به غیر از فرهنگیان، عموم مردم می توانند هر روز از ساعت 9 تا 12:30 و 16 تا 22 از این فروشگاه خرید کنند.
گفتنی است این فروشگاه از سال 84 فعالیت آن متوقف و امسال با همکاری فروشگاه های زنجیره ای رفاه که وظیفه تامین لوازم و وسایل مورد نیاز این فروشگاه را دارد با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان دوباره  راه اندازی شد.
در پایان این نشست نیز از زحمات 4 خبرنگار فعال شهرستان-جمال زارعزاده خبرنگار واحدمرکزی خبر، کاظم سبحان زاده خبرنگار ایرنا، سیدمحسن سیدمحسنی و خانم زارع بیدکی خبرنگاران پانا توسط هیئت مدیره این فروشگاه تجلیل شد.