هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمندان سه شنبه 8 مهر 93 باحضور فرماندار و مسئولان شهرستان توسط جمعی از سالمندان شهرستان مهریز برگزار شد.

این دوره از مسابقات دوچرخه سواری سالمندان به همت مرکز جامع سالمندان نشاط مهریز و با حضور  سيد محمد رستگاری فرماندار شهرستان، محمد زارع معاون فرماندر  ، علیزاده رییس اداره بهزیستی شهرستان،دکتر ابويی مدیر عامل آسایشگاه و جمعی از دیگر مسوولین برگزار شد.

در اين مراسم  لجه مربی تیم دوچرخه سواری و حمید بیک دوچرخه سوار مدال آور بازی های آسیایی نیز حضور داشتند، مسیر مسابقه را رکاب زدند سپس شركت كنندگان با حضور در خانه سالمندان و شرکت در نماز جماعت، در مراسم جشنی که به افتخار این عزیزان برگزار شده بود شرکت نمودند.

درابتدا  ابویی ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی به مهمانان نکاتی پیرامون سالمندان بیان نمود سپس فرماندار نیز با اشاره به ارزش سالمندان و خدمات مرکز جامع سالمندان مهریز از تلاش های آقای دکتر ابویی در برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد و روز جهانی سالمندان را به همه سالمندان عزیز تبریک گفت.

فرماندار شهرستان مهریز در ادامه صحبت های خود از پیگیری ساخت پیست دوچرخه سواری در شهرستان مهریز به صورت حرفه ایی خبر داد.

پس از صحبت های مسوولین سرودی توسط دانش آموزان کانون پرورش فرهنگی و فکری کودکان و نوجوان خوانده شد و در ادامه نیز با اهداء لوح و تابلو یادبودی به آقای حمید بیک قهرمان ملی رشته دوچرخه سواری، از ایشان تقدیر به عمل آمد و به سالمندان نیز جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.